فروشگاه گلابیون

فروشگاه گلابیون

فروشگاه گلابیون

فروشگاه گلابیون

فروشگاه گلابیون

کلمات کلیدی

سوزاندن پاها در دوران بارداری

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۳۰ ق.ظ

سوزاندن پاها در دوران بارداری

من باردار هستم در هفته هشتم. صبح، وقتی بلند می شوم، پاهایم بسیار دردناک است. به طوری که من نمی توانم پاهایم را پایین بیاورم. دکتر کتایون برجیچ، جراح و متخصص زنان و جنین ناباروری: در طول روز کفش های فرسوده پوشیده شده را دریافت کنید. ورزش کردن و کشیدن بارداری نیز برای کسانی که در وضعیت شما هستند، مفید خواهد بود. مادران باردار می توانند بیش از 20 هفته در کلاس های پیش دبستانی زایمان شرکت کنند و انقباضات عضلانی مناسب و حاملگی را آموزش دهند.
سوزاندن کف پاها

هنگامی که قند خون به طور مداوم بالا می رود، می تواند عروق خونی که اکسیژن و دیگر مواد مغذی را تامین می کند آسیب برساند. این مشکل بر روی انتقال سیگنال های عصبی تاثیر می گذارد و می تواند منجر به سوزش پا شود.
علت سوزش پاها چیست؟

علل دیگر عبارتند از کمبود ویتامین B، اسید فولیک، تیامین یا کلسیم، صدمات، تروما، نیش حشرات، بیماری مزمن کلیه و بیماری های عروقی محیطی. این مشکل ممکن است ناشی از آسیب یا سایر شرایط پزشکی باشد و باعث ایجاد انسداد شود.
سوزاندن طب سنتی پا پا

آب سرد یکی از بهترین داروهای خانگی برای سوزاندن پا است. آب سرد باعث سوزاندن سریع پاها می شود و تورم پا را از بین می برد. پاهای در یک ظرف آب سرد. چند دقیقه صبر کنید و چند بار در روز آن را تکرار کنید. توصیه نمی شود که در آب سرد بیش از حد پاها قرار دهید، زیرا ممکن است موجب فرسایش و افتادن پوست شود. سیب ها در حفظ تعادل pH بدن و همچنین در درمان سوزش پا کمک می کنند. برای انجام این کار، یک یا دو قاشق غذاخوری سرکه سیب سیب را در یک لیوان آب گرم ریخته و آن را یک بار در روز برای به دست آوردن بهترین نتایج. شما همچنین می توانید حمام را با آب گرم پر کنید و دو قاشق سرکه سیب را اضافه کنید. شما همچنین می توانید از نمک دریایی استفاده کنید و آب اضافه کنید. پای خود را بیست دقیقه دوبار در روز در این وان حمام قرار دهید. زردچوبه حاوی مقدار خوبی از ترکیب شناخته شده به عنوان cucumin است، که کمک می کند تا برای بهبود گردش خون در سراسر بدن خود. علاوه بر این، زردچوبه دارای خواص ضد التهابی است که کمک می کند تا کاهش احساس سوزش و همچنین درد در پا. یک لیوان فیروزه ای را در یک لیوان آب گرم قرار دهید و آن را در محل سوزان قرار دهید. شما همچنین می توانید دو قاشق غذا خوری زردچوبه و آب را بیاورید و آن را دو بار در روز بگذارید. اما توجه داشته باشید که اینقدر تکرار نشود. نوک Epsom می تواند کمک به کاهش پاها و کاهش احساس سوزش. این نمک شامل سولفات منیزیم است که می تواند به کاهش التهاب، سوزش و درد کمک کند. علاوه بر این، می تواند عملکرد اعصاب را بهبود بخشد. یک و نیم فنجان نمکی Epsom را در یک وان بزرگ قرار دهید و پاهای خود را داخل قرار دهید. پس از 10 تا 15 دقیقه در وان، پا را برداشته و خشک کنید. این را یک بار در روز انجام دهید توجه داشته باشید که نمک اپسوم ممکن است برای افراد مبتلا به دیابت، فشار خون بالا یا بیماری های قلبی مناسب نباشد. بنابراین قبل از استفاده از این نوع درمان، مطمئن شوید که با پزشک خود مشورت کنید. Zinger یکی دیگر از درمان های بسیار موثر برای از بین بردن سوختگی های پا است. چندین عامل فعال در زنجبیل باعث افزایش گردش خون در بدن می شود که به نوبه خود موجب تسکین سوزش می شود. شما می توانید دو تا سه فنجان چای زنجبیل در روز بگیرید. همچنین میتوانید پارچه ای با چای گرم زنجبیل را بشویید و آن را در ناحیه سوزان قرار دهید تا سوختگی پا، تورم و درد را کاهش دهد. هر روز و چند بار تکرار کنید.

  • مرجان فعلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی